Tuesday, 17 May 2011

Majlis di Dewan Sri Hasil APM

Assalamualaikum wbt..

1 Mei 2011, aku sewa dewan kat Akademi Percukaian Malaysia. Nak tau harganya? carilah sendiri eh..heheh...tepon je APM..


pelamin yang simple and smart bak kate kak ngah

atas stage pun die buat muka askar..huhu


tudung merah tu yang banyak membantu selain keluargaku..shila


mak ayah yang sedondon...hehehe 



anak menantu, cucu cicit tok mat kelong

ececeh..baru comell..hihihi..



Kakak yang mekap kan aku mase nikah ngan kenduri, leh cari kat sini. paling senang p je cari kat Kompleks PKNS Bangi, tingkat 1. Exora Florist & Ribbon Collections. Sangat peramah ok. ececeh..kembang la tu ko kak ngah.

Alhamdulillah..makanan dengan pelayan2 pun ok. Harga boleh tanye kat akak ni.


terima kasih kepada yang hadir dan mendoakan..aminnn..





~Alhamdulillah~

6 comments:

norinaomar said...

tengok gambo sambil berangan..boleh?

fyzi said...

tahniah kak..:)

asilahkassim said...

camne life lepas kawin? hehe

babyarisha said...
This comment has been removed by a blog administrator.
~lina talib~ said...

noi: sambil berangan ape? berangan bersanding ker? sabar yer..hehehe..

fiza: terima kasih fiza... :)

silah: Alhamdulillah.. :)

zety said...

saya nak buat majlis dkt sini. nak tahu sangat harganya berapa? boleh allocate budget sbb nnti nak pegi oversea.minta tolong sgt