Saturday, 2 April 2011

sanggar kerja = santai sambil kerja

Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah..semalam selamat sampai kat Puteri Resort Ayer Keroh Melaka. Aku ada sanggar kerja kat sini. Kononnye tempah van sebab 7 orang je yg naik...tapiiii..yang datang bukan van...bas 2 tingkat siap ada karaoke lounge lagi..

Sampai hotel macam vip..last2 yang turun 7 org jer..semua pakat tengok lak tu sapa yang turun..nasib x ramai..

lebih kurang macam bas ni la..

Jadual x pack sangat. ada waktu lapang aku ngadap laptop jap. kawan siap tido lagi. hehe..mata aku pun letih gak ni sebenarnye..kalau lelap mau 2 jam..huhu..

petang ni ade lagi 1 slot..kejap je aku rasa..malam lak makan2 jer...ada barbeque.owhh..sangat santai.....mandi kolam? owhh..aku ni pemalu..so baik x payah kalau setakat rendam tapi x berenang..hehe..




~~~kat rumah ngah bz..ade tetamu nk dtg, sorry x dapat tolong pe patut~~~

2 comments: