Sunday, 27 June 2010

sentimental value

Sabtu minggu2 lepas (aku pun x ingat bila) mak kemas bilik. Pastu mak bagi 1 beg sederhana besar.Nah ni semua barang kamu. Aku pelik dah. Ada lagi ke barang aku? Rasanya semua dah ada kat bilik aku kami. Bila aku buka, aku gelak besar! Ni la sebahagian barang2 dlm beg tu...










hadiah besday yg ke 20..hehe..

ni aku tau la sape bagi..de gambar lagi..
Noraalwahida

ni pun aku tau sape bagi.. noorli aznita.. :)

ni plak rozana armila bagi..

kad2 yang kreatif..

terang lagi nyata..maizan yg bagi..

ni pulak salinah yg fanatik ngan ct nurhaliza

siti baiyinah anak bongsu tu sbb ade baby kat namenye (mcm2)

marina org melaka..

nor hazlin..ank bongsu gak...tu sebab ade baby..

kad ni sgt special..dari mentor a.k.a. pensyarah aku..
Puan Mimi Haidazatul Zuhanariah

2 comments:

b a r | n e said...

seronoknya..memang takkan buang benda² camni :)

~lina talib~ said...

kan..kan..kan...hehe... :)