Friday 30 March 2012

Menghitung hari...

Alhamdulillah..kandunganku telah mencecah 38 minggu. Bak kata kawan aku, dah boleh keluar sebab,anak keduanya selamat keluar waktu minggu ke 37. Suami kawan aku suruh operate cepat sebabnya malas nak layan permintan dia. Asik nak urut je. Hehehe...

Pagi tadi, aku kena minum air gula gara2 berat aku sepanjang mengandung ni melebihi tahap normal. Normal setakat 12kg je tapi aku sampai 18kg!!

Tapi tadi scan, anak dalam kandungan semua sihat.Perut aku xde la besar mana. Doktor pun pelik. Berat ibu yang lebih ni. Huhu..

Tengah tunggu doktor bincang pasal kandungan sorang ibu, nurse datang panggil doktor.. Doktor! Patient collapse! Seriau dengar. Patient tu pengsan jap pas minum air gula. Alhamdulillah aku x apa2. Cuma pening sikit je lepas minum air tu.


Semoga segalanya dipermudahkan..InsyaAllah...


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

norinaomar said...

semoga selamat melahirkan ye Lina!!!

~lina talib~ said...

InsyaAllah....thx ye noi! :-)