Thursday 22 October 2009

conjunctivitis!

Mata merah! Khamis lepas tetibe je aku rasa mata ni pedih, gatal. Tengok cermin…
Ha! Mata merah! Dalam kepala otak aku ni tertulis esok mc? Hahaha!
Tapi disebalik cuti tu, Allah! … keje aku ni dah la banyak tertangguh disebabkan cuti raya hari tu…xkan nak cuti lagi kot…
Balik keje aku terus pergi klinik. Ade pulak doctor tu cakap aku pakai contact lens.. padahal aku baru je bukak cermin mata depan doctor tu. Doctor x perasaan ker?

Dapatla ubat titis ngan ubat mlm.sapu kat mata sebelum tido supaya mata x melekat esok pagi nye…hehehe.. ups x lupe dapat juga mc utk hari jumaat…seronok + risau ..risau ngan kerja kat ofis..sempat ke nak siapkan ? xpe la sehari je…

Tapi ahad mata aku merah menyala lagi! Jumpa doctor lagi. Dpat mc lagi 2 hari…doctor cakap mata aku berdarah! Biar betul! Kang kering, jadi hitam la mata aku! Doctor tu sengih je..hmmm… aku ni cuti mcm nk sambut deepavali je…nasib badan..Orang dah bagi cuti, kite cuti je la..

Hari ni dating ofis, x terdaya tgk invois yang banyak ni! Lagi malas rasanya..tapi cekalkan hati gak la buat kerja..

No comments: